2008年4月25日 星期五

Re-flowering

I have a female plant that went through the flowering cycle. I left a lot of flower material on the plant. I forced her back into a vegetative cycle. How many days should I keep her in vegetative before forcing her back into flower cycle again? How many times can I do this?
我有一株母的大麻己經開過花了
我留了很多開花的材料
我強迫它回到生長期
我需要讓它停在生長期多久
才能再次讓它開花
我可以這樣做幾次##CONTINUE##

The plant can be forced to flower as soon as it has developed large enough new leads to support large buds. You may have to prune the plant, too, since revegetated plants have lots of branching. The plant can continue to switch cycles for a long time as long as it is not attacked by bacteria or a virus. One garden I know of was using the same plants for two years.
只要它長夠多能夠開花的分枝就可以強迫開花
同時它也需要適度地修剪
因為重回生長期會留有許多無用的分枝
大麻可以這樣重覆生長期和花期很久
只要它沒有受到破壞或病毒感染
我所認識的一個種植場用這樣的方法保留了一株大麻兩年以上的時間

沒有留言:

張貼留言